» » KÖZLENMİŞ BİBERLİ YOĞURT SALATASI

pratik tarifler

Bu sicaklara yakisir serin bir Salata:) Közlenmis kirmizi yag biberi Salatasi. Ama ben firinda közledim sizin nasil kolayiniza gelirse öyle közleyin. Ben 3 tanede renkli biberlerden kullandim renkli bir salata istedim. Siz sadece yag biberi kullanabilirsiniz:)) tamamen size kalmis:))

Yogurtlu Közlenmis yag biberi salatasi:))

Malzemeler
5 tane yag biberi
3 tane renkli Biber
Yogurt
Tuz

Yapilisi
Biberleri yikayin önce isitilmis 200 derece firinda kozleyin. Közledikten sonra bir tencereye alin kapagi kapali sogusun. Soguduktan sonra kabuklari soyun rahat soyulacaktir . Cekirdeklerini temizleyin küp küp dograyin. Süzgecle suyunu süzdürün. Bir kaba biraz tuz göz karari yogurt koyun karistirin ne cok olsun ne az biberinize göre ayarlayin. Sonra biberleri yogurda ekleyin karistirin . Dere otu yada maydanozla servis yapin.
Afıyet olsun Mutfak Zamani'na teşekkürler

pratik tarifler
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırak