» » » TRAMİSU TARİFİ

pratik tarifler

Tiramisu

Malzemeler

Kremasi icin

1 yumurta
2 bucuk su bardagi süt
2 yemek kasigi nisasta
1 yemek kasigi un
1 su bardagi seker ( ama ben yarim kullandim Cok tatli olsun istemedim )
175 gr labne peyniri ( Yada mascarpone ) ikisiylede denedim ikiside güzel oldu. Bu sefer labne peyniri kullandim.

24 tane kedi dili

1 su bardagina yakin sicak su
4 tatli kasigi kahve
1 kesme seker ( Cok tatli severseniz 2-3 de olabilir )

Üzerine serpmek için şekersiz kakao

Hazirlanisi

Kremasi icin olan malzemelerin labne haric diger malzemelerin hepsini tencereye koyun Karistirin. Karistirarak kaynayincaya kadar pisirin. Kaynadiktan sonra altini kapatin labneyi ekleyin bir güzel karistirin. Kedı dılını 12 tanesini tepsiye dizin sicak suya kahveyi sekeri karistirin kedi dilini islayin. Üstüne kremanin yarisini dökün. Tekrar kedi dilini dizin islayin kalan kremayi üstüne dokün ılıyınca Buzdalabında sogutun. Servis yapmadan önce heryerine gelecek sekilde bolca kakao serpin.
Afiyet olsun Mutfak Zamani'na teşekkürler

pratik tarifler
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırak