» » » Simit Tadında Açma

pratik tarifler


Simit Tadında Açma
1 su bardagi ılık sut
1 su bardagi sıvıyağ
1 su bardagi ılık su
1 adet yas maya
1 yemek kasıgi tuz
1 yemek kasigi şeker
2 yumurta akı
1 yemek kaşıgi pekmez
1 cay bardaği kadar su
Öncelikle süt su ve sekeri ilik bir sekilde yogurmaya alin mayayida ekleyin maya eriyince 15 dakika bekletin maya kabarmaya baslayinca tuz,un,siviyag yumurta akinida ekleyin.Ele yapismayacak bir hamur yogurun daha sonra sicak kalacak sekilde uzerini sarin mayalanmasini bekleyin 1 saate mayalandi benim hamurum sonra istediginiz sekilleri verin benim cocuklar okuldan gelicek diye aceleyle boyle sekil verdim 2 rulo yapıp uclarini birlestirdim biraz cevirip diger uclarinida birlestirdim ama siz tek rulo yapabilirsiniz sonra yağli kagit serili tepsiye sekil verdikten sonra pekmezli su karisimina batırip susama bulayip firin tepsisine dizin onceden isitilmis 200 derece fırında uzeri kizarana kadar pisirin pistikten sonra uzerine bir havlu örtun tepsideyken yumuşacık oluyor tadida nefis umarim sizlerde begenirsiniz

pratik tarifler
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırak